مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-09فرهنگي

یزد میزبان اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی «قدمگاه»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه به میزبانی بافت جهانی شهر تاریخی یزد در هفته جاری خبر داد.

- یزد میزبان اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه ایسنا/یزد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه به میزبانی بافت جهانی شهر تاریخی یزد در هفته جاری خبر داد.

احسان عابدی امروز یکشنبه 18 تیرماه در نشست با خبرنگاران پیرامون این رویداد که در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به میزبانی پنج رویداد کشوری تئاتر در سال گذشته به میزبانی یزد، گفت: امسال نیز رویدادهای مختلفی در این حوزه به میزبانی استان برگزار خواهد شد که از جمله آنها برگزاری اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه از 20 تا 22 تیرماه جاری و نیز جشنواره بین المللی تئاتر معلولین در فصل پاییز است.

وی از صدور 28 مجوز نمایش در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد و با اشاره به رونق خوب هنر نمایش در استان بعد از بحران کرونا، وضعیت کنونی سالنهای نمایش استان را نامناسب خواند و گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان استان، همچنان در این رابطه در مضیقه هستیم به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی «قدمگاه»

یزد میزبان اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی «قدمگاه»