مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-01سياسي

16 نفر از اساتید سرآمد آموزشی معرفی و تقدیر می شوند


فردا در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی کشور 16 نفر از اساتید سرآمد آموزشی معرفی و تقدیر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم عمو عابدینی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری پنجمین اجلاس کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد با اشاره طرح تحول آموزش عالی گفت: یکی از محورهای آموزش عالی در دوره جدید آموزش پژوهش محوراست ما آموزش را به تنهایی نمی بینیم، یک استاد فقط نقش تدریس ندارد، بلکه جریان مربیگری و معلمی، شاخص اصلی استاد است.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته موضوع نقش معلمی و استاد دچار خدشه شده بود افزود: در برنامه تحول آموزش عالی به نقش معلمی و مربیگری استاد توجه شده است، ایرانی ها از قدیم حکیم پروری می کردند و ما دارای حکمت خانه بودیم که توسعه این مدل از شاگرد پروری، موجب شد که جریان جدیدی شکل گیرد، موضوع آموزشی که حکیم پروری کرده و تحول ایجاد کرده است تبدیل به جریان مرجعیت می شود.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی گفت: هدف از برگزاری این اجلاس را ترویج و تقدیر از نخبگان عرصه گفتمان تولید علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 نفر از اساتید سرآمد آموزشی معرفی و تقدیر می شوند

16 نفر از اساتید سرآمد آموزشی معرفی و تقدیر می شوند