مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-11سياسي

پلیس اجازه عادی انگاری کشف حجاب را در جامعه نمی دهد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس مجری قانون است، گفت: پلیس اجازه عادی انگاری کشف حجاب را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در همایش چادرهای آسمانی با تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ ایرانی اسلامی در می یابیم که حجاب از دیرباز مورد اهمیت و تاکید بوده و همواره از زنان محجبه به نیکی یاد شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در فرهنگ کردی به زن آفرد به معنای آفریننده گفته می شود، گفت: همین یک کلمه به خوبی جایگاه و ارزش واقعی زن را در میان مردم کرد زبان مشخص می کند.

حاجیان تصریح کرد: ارزش و احترامی که در فرهنگ ایرانی اسلامی برای مقام زن قائل هستند را به جرأت می توان ادعا کرد در هیچ کجای جهان دیده نمی شود، مقام زن و مادر در جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و والاست و این را همه دنیا هم فهمیده اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با تاکید در خصوص حفظ حجاب و عفاف برای زن در فرهنگ ایرانی اسلامی را به خاطر قداست و جایگاه بالای آن دانست و گفت: در کشورهای غربی به زن به چشم یک ابزار نگاه می کنند و شاهد هستیم از آنها به عنوان مدل و الگو برای منافع اقتصادی بهره می گیرند.

وی با اشاره به قدرت اجتماعی و فرهنگی بالای زن مسلمان، خاطرنشان کرد: آنها انسان هایی تمدن ساز و مولفه هایی فرهنگ ساز هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اجازه عادی انگاری کشف حجاب را در جامعه نمی دهد

پلیس اجازه عادی انگاری کشف حجاب را در جامعه نمی دهد