مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-02فرهنگي

ساخت آینده کشور نیازمند افرادی با اندیشه قرآنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای امروز در سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای که در سالن همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: اگر تصمیم داریم آینده کشور را بسازیم و تمدن بزرگ اسلامی را پایه گذاری کنیم، نیاز به افرادی داریم که جوهره جان آن ها با اندیشه های قرآنی پالایش یافته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای امروز در سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای که در سالن همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امسال بیش از پنج 5200 دانشجو در این جشنواره مشارکت کردند.

مرحله کشوری این جشنواره هم اکنون در 30 رشته در دانشکده شهید منتظری و آموزشکده الزهرا (س) مشهد با حضور بیش از 300 دانشجو در حال برگزاری است که تا 13 تیر ادامه دارد.

خسرویان افزود: این جشنواره ها بهانه ای برای گسترش فعالیت های قرآنی در دانشگاه فنی و حرفه ای است.

اگر تصمیم داریم آینده کشور را بسازیم و تمدن بزرگ اسلامی را پایه گذاری کنیم، نیاز به افرادی داریم که جوهره جان آن ها با اندیشه های قرآنی پالایش یافته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت آینده کشور نیازمند افرادی با اندیشه قرآنی است

ساخت آینده کشور نیازمند افرادی با اندیشه قرآنی است