مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-08ورزشي

گزارشی از جشن عید غدیر خم ایرانیان مقیم خارج از کشور


مراسم جشن عید سعید غدیر خم با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ایرانیان مقیم از سوی رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برگزار شد.

- مراسم جشن عید سعید غدیر خم با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ایرانیان مقیم از سوی رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مراسم در کشورهای ذیل برگزار شد: قزاقستان جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور سفیر، رایزن فرهنگی کشورمان، مسئولین، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان کشورمان، کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران و ایرانیان مقیم برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس، جوکار، سفیر کشورمان در باب اهمیت عید غدیر نکاتی را مطرح و از مسئولین، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته که در جلسه حضور داشتند به لحاظ جنگیدن و برد قهرمانانه در مسابقات پاراوالیبال 2023 آسیا تشکر و قدردانی کرد.

طالبی متین، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در سخنانی، عید بزرگ غدیر را تبریک گفت و افزود: یکی از دستورات اصلی دین مبین اسلام، همبستگی و احترام به دیگر عقائد و اندیشه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از جشن عید غدیر خم ایرانیان مقیم خارج از کشور

گزارشی از جشن عید غدیر خم ایرانیان مقیم خارج از کشور