مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-11بين الملل

خالد مشعل: «اسراییل» دیگر قادر به ورود به جنگ های آسان و سریع نیست


رییس جنبش حماس در خارج در سخنانی ضمن تاکید بر اینکه تجاوز به شهر جنین در کرانه باختری نشان داد که رژیم صهیونیستی دیگر قادر به انجام جنگ های آسان و سریع مانند گذشته نیست، - خالد مشعل: اسراییل دیگر قادر به ورود به جنگ های آسان و سریع نیست رییس جنبش حماس در خارج در سخنانی ضمن تاکید بر اینکه تجاوز به شهر جنین در کرانه باختری نشان داد که رژیم صهیونیستی دیگر قادر به انجام جنگ های آسان و سریع مانند گذشته نیست، خواستار تقویت مقابله نظامی با رژیم اشغالگر توسط کشورهای عربی و اسلامی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد مشعل، رییس جنبش حماس در خارج در گفت وگو با شبکه الشروق الجزایر در این باره اظهار کرد: ملت فلسطین حتی اگر تنها بمانند در سرزمین خود مستقر خواهند ماند و ما می توانیم با ابزارهای ساده خود در برابر اشغالگری اسراییل مقاومت کنیم.

وی افزود: مقاومت برای تنوع بخشیدن به جبهه های رویارویی با اشغالگران در غزه و کرانه باختری تلاش کرد تا اجازه ندهیم این رژیم بر روی یک جبهه تمرکز کند.

رییس جنبش حماس در خارج در ادامه با قدردانی از تمامی تلاش ها برای بازگرداندن انسجام ضروری میان فلسطینی ها تاکید کرد: مشارکت در مقاومت در برابر رژیم اشغالگر بهترین کلید برای دستیابی به وحدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالد مشعل: «اسراییل» دیگر قادر به ورود به جنگ های آسان و سریع نیست

خالد مشعل: «اسراییل» دیگر قادر به ورود به جنگ های آسان و سریع نیست