مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-06سياسي

30 درصد آزمایشگاه های دانشگاه آزاد در واحد قوچان مستقر است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: 30 درصد از آزمایشگاه های دانشگاه آزاد کل کشور به ارزش بیش از 70 میلیارد تومان در واحد قوچان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود حق بجانب شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه آزاد قوچان یکی از دانشگاه های مطرح در رشته های علوم پایه و مهندسی بوده اما در حوزه علوم انسانی به ویژه مقطع تحصیلات تکمیلی و دکتری موفق عمل نکرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان بابیان این مطلب که برای سال تحصیلی جدید نیازسنجی بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های این واحد دانشگاهی به منظور اخذ رشته جدید انجام شده است، گفت: طی سال های گذشته غفلت هایی در حوزه اخذ مجوز رشته جدید برای حوزه علوم انسانی برای این واحد دانشگاهی صورت گرفته اما با رایزنی و پیگیری های انجام شده مجوز هفت رشته جدید دکتری و کارشناسی ارشد همچون فقه و مبانی حقوق و… برای سال تحصیلی آینده به صورت داخل استانی اخذشده است.

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید هم مجوز هشت رشته جدید کاردانی و کارشناسی همچون امور اداری، مهندسی آسانسور و… در حوزه مهارتی اخذشده است که در دفترچه انتخاب رشته سال جاری درج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد آزمایشگاه های دانشگاه آزاد در واحد قوچان مستقر است

30 درصد آزمایشگاه های دانشگاه آزاد در واحد قوچان مستقر است