مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-02سياسي

سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تامین اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


آیین امضای تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تامین اجتماعی با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم و احمد اسفندیاری، - آیین امضای تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تامین اجتماعی با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم و احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی و معاونین و مدیران دو سازمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم تلاوت تدبری قرآن با بیان حجت الاسلام تقی زاده و قرائت قرآن کریم توسط محمد کاکاوند قاری ممتاز کشور انجام شد.

سپس، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ضمن گزارشی از وضعیت قرآنی ادارات و شرکت های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی و برگزاری برنامه ها و مسابقات متعدد برگزار شده قرآنی در خانواده تامین اجتماعی، قرآن کریم را مهمترین و جدی ترین دغدغه مسوولان این سازمان دانسته و بر لزوم پررنگ تر شدن و ظهور و بروز قرآن کریم در تمامی شئون جامعه و افراد تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و فرصت های بسیاری که در سازمان تامین اجتماعی برای گسترش فعالیت های قرآنی وجود دارد، به دستور مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلون حافظ قرآن کریم اشاره کرد و افزود: هر نهاد و سازمانی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تامین اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تامین اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند