مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-04سياسي

آرزوی کودکان مددجوی کمیته امداد تبریز محقق شد


همایش فرزندان اکرام به مناسبت دهه امامت و ولایت و با حضور فرماندار تبریز، مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره)، خیرین، مراکز نیکوکاری و مدد جویان روز سه شنبه 13 تیرماه در فرهنگسرای دکتر مبین برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همایش فرزندان اکرام به مناسبت دهه امامت و ولایت و با حضور فرماندار تبریز، مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره)، خیرین، مراکز نیکوکاری و مدد جویان روز سه شنبه 13 تیرماه در فرهنگسرای دکتر مبین برگزار شد.

در این همایش، آرزو و دل نوشته های بیش از 30 نفر از کودکان مددجو، توسط خیرین و مراکز نیکوکاری محقق شد و همچنین در این مراسم، یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز برای سه نفر از مددجویان، هزینه سفر به کربلای معلی را تقبل کرد.

غلامعلی ملامهدی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز به یک کودک مددجو، دوچرخه اهدا کرد و در راستای حمایت از اقدامات و همیاری خیرین از خیربرجسته شهر تبریز، از بابک بابازاده که هزینه های زندگی 1000 کودک مددجو را تامین می کند، قدردانی کرد.

در این مراسم به مناسبت عید بزرگ غدیر خم، گروه سرود ندای بشارت، سرود هایی در وصف امیرالمومنین(ع) خواندند.

موسی نیرومند، رییس کمیته امداد منطقه 3 تبریز نیز در این همایش به عدم توانایی در پاسخگویی کامل به نیازمندی های مددجویان توسط مراکز و منابع دولتی تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی کودکان مددجوی کمیته امداد تبریز محقق شد

آرزوی کودکان مددجوی کمیته امداد تبریز محقق شد