مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-05اجتماعي

برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در مهرماه امسال


مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در مهرماه امسال خبر داد.

- مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در مهرماه امسال مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید کریمی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در مهرماه سال جاری اظهار کرد: ما در کنار مباحث تنبیهی که برای جرایم و عوارض صنایع آلاینده دنبال می کنیم، همزمان رویکرد تشویقی را هم برای صنایعی که در جهت توسعه پایدار گام بر می دارند، در نظر گرفته ایم.

برگزاری این همایش به منظور تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی است که در کنار ایجاد تولید و اشتغال، مسایل زیست محیطی را رعایت می کنند.

وی یکسان سازی نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب برای حضور واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی در عرصه رقابت های بین المللی، قدردانی از واحدهای فعال، ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات واحدهای مختلف، همگام کردن بحث تولید با کاهش آلایندگی و تخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در مهرماه امسال

برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در مهرماه امسال