مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-11اقتصادي

ضرورت ایجاد رگولاتوری برای صنعت برق


عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق بر ضرورت ایجاد نهاد رگولاتوری برای تنظیم بازار برق تأکید کرد و گفت: ایجاد نهاد رگولاتوری برای تنظیم بازار برق بسیار مؤثر خواهد بود.

- عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق بر ضرورت ایجاد نهاد رگولاتوری برای تنظیم بازار برق تأکید کرد و گفت: ایجاد نهاد رگولاتوری برای تنظیم بازار برق بسیار مؤثر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسنعلی تقی زاده امروز در نشست خبری با بیان اینکه اکنون نهاد رگولاتور در بخش برق وجود ندارد که خود این امر برخی مشکلات کنونی صنعت برق را به همراه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر وزارت نیرو که تولیدکننده برق و تعیین کننده قیمت است نقش رگولاتور را هم بازی می کند.

وی با بیان اینکه سال 1397 درباره بروز مشکلات برای تأمین برق به مسئولان هشدار داده شد، اما آن زمان هیچ برنامه ای برای رفع مشکلات صنعت برق تدوین نشد، گفت: برای داشتن برق مطمئن و پایدار نیاز است که سالانه پنج درصد ظرفیت نیروگاه های منصوبه کشور افزایش یابد.

عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق افزود: افزایش جمعیت کشور نیازهای برقی را افزایش می دهد و از طرف دیگر افزایش مصرف برق در بخش صنایع نیز ضرورت توسعه نیروگاه ها را دوچندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد رگولاتوری برای صنعت برق

ضرورت ایجاد رگولاتوری برای صنعت برق