مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-11پزشكي

ایجاد دانشکده روانشناسی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


در پنجاهمین نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاسیس یک پژوهشکده، یک دانشکده، یک گروه آموزشی، یک مرکز رشد و راه اندازی سه رشته آموزشی جدید موافقت شد.

- در پنجاهمین نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاسیس یک پژوهشکده، یک دانشکده، یک گروه آموزشی، یک مرکز رشد و راه اندازی سه رشته آموزشی جدید موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پنجاهمین نشست شورای این مرکز آموزشی با اشاره به این که شورای دانشگاه گرانیگاه مهمی برای پیشرفت و توسعه دانشگاه تلقی می شود خاطرنشان کرد: تصمیمات راهبردی و مصادیق توسعه ای دانشگاه در ابعاد آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی در این شورا رقم زده می شود.

وی شورای دانشگاه را یکی از تشکیلات ریشه دار در دانشگاه ها ذکر کرد که به معنای واقعی یک وادی سیاستگذار تلقی می شود و نقشی بسیار مهم، بی بدیل و تاثیرگذار در دانشگاه دارد.

دکتر زالی با اشاره به میزبانی طراحی سؤالات آزمون های بورد، میزبانی نشست معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و افتتاح کلان بیمارستان غدیر از زحمات تمامی کارکنان دانشگاه در این راستا تقدیر کرد.

وی با اشاره به برگزاری فرایند طراحی سوالات با حضور بیش از 700 تن از اعضای هیئت های ممتحنه بورد از سراسر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دانشکده روانشناسی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ایجاد دانشکده روانشناسی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی