مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-06سياسي

برگزاری جشن بین المللی غدیر به زبان انگلیسی در اصفهان


همزمان با عید ولایت جشن بین المللی غدیر به زبان انگلیسی در اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با عید غدیر خم، برنامه های متنوعی در نقاط مختلف اصفهان برگزار می شود که از جمله متفاوت ترین آن ها برگزاری جشن بین المللی غدیر به زبان انگلیسی با حضور مهمانان داخلی و خارجی است که در مجموعه فرهنگی آموزشی علی ابن ابیطالب (ع) برگزار می شود.

زهره قاری استاد دانشگاه تهران، دکترای آموزش زبان انگلیسی به ناشنوایان از دانشگاه استرالیا و عضو شورای عالی جشن  بین المللی غدیر در این ارتباط اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این برنامه، توسعه مبانی اسلام و شیعه شناسی از طریق زبان در میان گروه های مختلف به ویژه قشر جوان است.

وی افزود: عقیده ما بر این است که در دنیای کنونی لازم است زبان آموزان آموزشگاه ها و قشر نوجوان و جوان در مدارس بتوانند ضمن آموزش بیشتر در ارتباط با فرهنگ دینی– اسلامی خود، با جوانان دنیا نیز از طریق زبان های خارجی مختلف ارتباط برقرار کرده و این فرهنگ خود را به اشتراک بگذارند.

  عضو شورای عالی جشن بین المللی غدیر با اشاره به شکل گیری گعده هایی میان مهمانان داخلی و خارجی در حین برگزاری جشن گفت: امیدواریم در طول این جشن ارتباطات فرهنگی متقابل و پایدار میان دانشجویان، طلاب و دیگر اقشار ایرانی و خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بین المللی غدیر به زبان انگلیسی در اصفهان

برگزاری جشن بین المللی غدیر به زبان انگلیسی در اصفهان