مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-06سياسي

فضاهای تفریحی گناوه برای استفاده معلولان مناسب سازی شود


معلولان باید مانند دیگر اقشار جامعه بتوانند از امکانات بهره مند شوند و فضاهای تفریحی هرچه سریع تر برای استفاده این افراد مناسب سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم سلیمانی چهارشنبه شب در نشست کارگروه مناسب سازی شهرستان گناوه با اشاره به لزوم اهمیت تردد معلولان و سالمندان به عنوان شهروندانی که از حقوق اجتماعی یکسان با سایر افراد جامعه برخوردارند اظهار داشت: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولان به عنوان بخشی از جامعه، اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا افراد سالمند، جانباز و معلولان مانند دیگر افراد جامعه از حقوق شهروندی خود برخوردار باشند و خدمت رسانی به این قشر پیگیری شود.

وی گفت: درصد قابل توجهی از افراد جامعه را افراد دارای معلولیت و سالمندان تشکیل می دهد و دستگاه های اجرایی شهرستان باید نسبت به حداقل نیازهای این قشر جهت حضور در جامعه توجه داشته و مشکلات آنها را جهت تردد در فضاهای شهری با اتخاذ تدابیر مناسب بررسی و رفع کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد: خوشبختانه بانک های شهرستان گناوه علی رغم آن که این موضوع در حوزه تخصصی آن ها نیست اما بر اساس گزارش ها خوشبختانه بانک ها در موضوع مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای تفریحی گناوه برای استفاده معلولان مناسب سازی شود

فضاهای تفریحی گناوه برای استفاده معلولان مناسب سازی شود