مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-21سياسي

بزرگ ترین درس عاشورا، هشدار نسبت به استحاله فرهنگی و سیاسی جامعه ارزش مدار است


بزرگ ترین درس عاشورا، هشدار نسبت به استحاله فرهنگی و سیاسی یک جامعه ارزش مدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه های این هفته شهر سوق اظهار کرد: تکرار هتک حرمت قرآن کریم و توهین مجدد به مقدسات اسلامی در کشور سوئد را به شدت محکوم می کنیم و مسئولیت کامل عواقب تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه مقامات این کشور می دانیم.

امام جمعه سوق افزود: کشورهای اروپایی مدعی آزادی بیان و حقوق بشر از جمله سوئد بدانند با این نوع از نفرت پراکنی ها نمی توانند انس و توجه بیش از پیش جهانیان به معارف الهی و اسلامی و حقایق قرآن را متوقف کنند .

حجت الاسلام کیانی گفت: این گونه نفرت پراکنی ها اگر کنترل نشوند، دامن مدعیان دروغین ارزش های انسانی را خواهد گرفت و مطمئن باشند که سیلی محکمی از کشورهای اسلامی و جامعه مسلمانان خواهند خورد.

وی بیان کرد: این گونه رفتارها نشانگر وجود یک جریان دین ستیزی و اسلام هراسی در این کشورها است، از دبیر کل سازمان ملل متحد درخواست می نمایم با محکوم کردن فوری این اقدام، تدابیر لازم را در سریعترین زمان بمنظور عدم تکرار و جلوگیری از عواقب خطرناک گسترش و تداوم این پدیده موهن و تحریک آمیز اتخاذ نموده و از دولت های عضو سازمان ملل متحد بخواهید که با آمران و عاملان این اقدام شدیدا برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین درس عاشورا، هشدار نسبت به استحاله فرهنگی و سیاسی جامعه ارزش مدار است

بزرگ ترین درس عاشورا، هشدار نسبت به استحاله فرهنگی و سیاسی جامعه ارزش مدار است