مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-01اقتصادي

آرامش و امنیت عمومی جامعه با اشتغال و تولید ارتباط مستقیم دارد


بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری بدون تردید در رشد تولید و رونق اشتغال حلقه طلایی به شمار می روند و در طول چند سال گذشته تلاش برای حفظ و ارتقای تولید داخلی بر اساس اسناد بالادستی یکی از مهم ترین سیاست های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود همچنین اهتمام برای .

- ایسنا/آذربایجان غربی بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری بدون تردید در رشد تولید و رونق اشتغال حلقه طلایی به شمار می روند و در طول چند سال گذشته تلاش برای حفظ و ارتقای تولید داخلی بر اساس اسناد بالادستی یکی از مهم ترین سیاست های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود همچنین اهتمام برای حمایت از تولید داخلی بدون تردید از جمله اهداف کلی و استراتژیک کشورمان به شمار می رود.

همه مسئولان باید در این زمینه به سهم خود ایفای نقش کنند و بانک ها نیز مهره های نقش آفرین در این پازل و حلقه طلایی در زنجیره تولید هستند.

بانک ها با تولیدکننده ها همراه باشند مدیر یک واحد تولیدی که در زمینه پرورش دام و طیور فعال است و برای 20 نفر ایجاد اشتغال کرده، تسهیل پرداخت تسهیلات بانکی و استمهال آن را خواستار شد و گفت: چنانچه بانک ها همکاری کنند و با تاخیر در پرداخت اقساط مشکلی برای واحد تولیدی مان ایجاد نکنند یعنی از حمایت قانونی برخوردار می شویم، می توانیم وام دریافت کرده و دوباره تولیدی مان را سرپا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش و امنیت عمومی جامعه با اشتغال و تولید ارتباط مستقیم دارد

آرامش و امنیت عمومی جامعه با اشتغال و تولید ارتباط مستقیم دارد