مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-15سياسي

70 صاحب ایده در رویداد مدورسانه رقابت می کنند


دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه گفت: امروز شنبه 24 تیر، 70 نفر از صاحبان ایده در این رویداد به رقابت با یکدیگر می پردازند و در نهایت از میان آنها 20 نفر به عنوان ایده برتر تقدیر می شوند.

- مهسا فرزان دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه در حاشیه برگزاری این رویداد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: امروز شنبه 24 تیر، 70 نفر از صاحبان ایده در این رویداد به رقابت با یکدیگر می پردازند؛ به همین منظور ابتدا برای شأن جلسات انگیزشی خواهیم داشت تا چشم انداز مسیر برای شأن روشن شود.

در ادامه برنامه 5 کارگاه با عناوینی همچون طراحی لباس، فروش و استراتژی برند، عکاسی و ساخت کلیپ، کلیپ محتوای مجازی و خبر در صنعت مد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری کارگاه ها، منتورها (راهنما و راهبرها) به صحبت با صاحبان ایده می پردازند تا موضوع و فضای مربوطه برای شأن شفاف شود و به نوعی بارش فکری در میان آنها ایجاد شود.

در نهایت صاحبان ایده بدانند که باید به چه موضوعاتی بیندیشند و فکرشان را نسبت به آن موضوع منسجم کنند که اگر این اتفاق نیفتد، آنها همان روال قبل را پیش می گیرند و به نوعی جریان جدیدی در آنها رخ نمی دهد.

دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه گفت: در ادامه برنامه منتورها (مشاورها و راهنماها) در کنار صاحبان ایده هستند تا ایده ها را نظم دهند و آنها را به اجرا برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 صاحب ایده در رویداد مدورسانه رقابت می کنند

70 صاحب ایده در رویداد مدورسانه رقابت می کنند