مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-27اقتصادي

انتشار جزییات جدید از سرقت اسرار سامسونگ


وقتی چوی جین سئوگ، مدیر سابق سامسونگ، در سال 2018 با شرکت تایوانی فاکسکان قرارداد بست، از شبکه تامین کننده کارفرمای سابق خود برای سرقت اسرار و کمک به مشتری جدید خود برای راه اندازی یک کارخانه تراشه در چین استفاده کرد.

- وقتی چوی جین سئوگ، مدیر سابق سامسونگ، در سال 2018 با شرکت تایوانی فاکسکان قرارداد بست، از شبکه تامین کننده کارفرمای سابق خود برای سرقت اسرار و کمک به مشتری جدید خود برای راه اندازی یک کارخانه تراشه در چین استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس کیفرخواستی که دادستان های کره جنوبی در 12 ژوئن اعلام کردند، طبق برآورد هزینه هایی که سامسونگ الکترونیکس برای طراحی فناوری به سرقت رفته، هزینه کرده است، این سرقت بیش از 200 میلیون دلار به این غول فناوری خسارت وارد کرده است.

در این اطلاعیه، از چوی نامی به میان نیامده و فقط جزییات محدودی ارائه شده است، اما متعاقب این خبر، بعضی از رسانه ها، چوی و ارتباط او با فاکسکان را شناسایی کردند.

کیفرخواست منتشر نشده 18 صفحه ای که توسط رویترز مشاهده شده است، حاوی جزییاتی پرونده به جریان افتاده علیه چوی از جمله نحوه سرقت اسرار تجاری سامسونگ و جزییات مربوط به کارخانه برنامه ریزی شده فاکسکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جزییات جدید از سرقت اسرار سامسونگ

انتشار جزییات جدید از سرقت اسرار سامسونگ