مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-25دانش

اجرای طرح های دستیار آموزشی و هیأت علمی وابسته در دانشگاه آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و چهارمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران مرکزی گفت: - رییس دانشگاه آزاد اسلامی از اجرایی سازی طرح دستیار آموزشی ، پیاده سازی طرح هیأت علمی وابسته ، تدوین طرح مأموریت گرایی مبتنی بر آمایش ، اجرای طرح دانشگاهیار در ازای تخفیف شهریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و چهارمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران مرکزی گفت: تمدن اسلامی از مقطعی که پس از واقعه عاشورا و تأثیرات حوادث آن به وجود آمد، جلوه ای دیگر از امامت را نمایان کرد.

به امام محمدباقر (ع) شکافنده و تبیین گر علم ابلاغ شد و فضایی به وجود آمد که بنیه علمی دوره اسلامی و فرهنگ قرآن ظهور و بروز یافت؛ به طوری که تمدن غرب با همه عظمت خود در برابر تمدن اسلامی حرفی برای گفتن نداشت.

وی ادامه داد: امام محمدباقر (ع) و بعد از ایشان امام جعفر صادق (ع) فضایی ایجاد کردند که مقدمه ای برای تمدن دوره اسلامی شد که در دوران امام رضا (ع) پایه گذاری نهایی آن صورت گرفت و این تمدن توانست 500 سال در این سرزمین پایدار بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های دستیار آموزشی و هیأت علمی وابسته در دانشگاه آزاد

اجرای طرح های دستیار آموزشی و هیأت علمی وابسته در دانشگاه آزاد