مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-19سياسي

اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی»با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: همزمان با ایام محرم و صفر پویش «اطعام و احسان حسینی» با محوریت مراکز نیکوکاری اجرا می شود.

- رشت- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: همزمان با ایام محرم و صفر پویش اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اهرابی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: پویش احسان و اطعام حسینی با تولیت مراکز نیکوکاری اجرا شده و در این پویش کمیته امداد به عنوان پشتیبان نقش آفرینی خواهد داشت.

وی افزود: کمیته امداد با بهره گیری از بسیج حداکثری ظرفیت های مردمی از جمله مراکز نیکوکاری، خیریه های معتبر، هیأت های مذهبی، مساجد و حسینیه ها، مواکب، گروه های جهادی و سایر تشکل های مردمی نسبت به اجرای این طرح اقدام می کند.

اهرابی با اشاره به اطعام نیازمندان در ماه های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی، گفت: سال گذشته 191 هزار و 500 پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی 11 میلیارد تومان، طبخ و بین نیازمندان توزیع گردید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا می گردد که در سال گذشته 7 هزار و 300 بسته معیشتی به ارزش حدود سه میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی»با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان

اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی»با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان