مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-12اقتصادي

مالیات بر ارزش افزوده بخشی از بودجه شهرها را تأمین می کند


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: چند سالی است که مالیات بر ارزش افزوده به کمک شهرداری ها آمده و بخشی از بودجه شهرها از این طریق تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مهاجری عصر چهارشنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از منابع درآمدی مالیات برای امور مختلف ملی، استانی و شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: در صورتی که نگاه ها به موضوع اخذ مالیات بر ارزش افزوده به گونه دیگری است و تصور می شود بسیاری از هزینه های کشور از طریق فروش نفت و خام فروشی آن تأمین می شود.

مهاجری تصریح کرد: چند سالی است که مالیات بر ارزش افزوده به کمک شهرداری ها آمده و بخشی از بودجه شهرها از این طریق تأمین و به این درآمد به عنوان درآمدهای پایدار شهری نگاه می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به بودجه شهرداری کرج تزریق شد که حدود حدود 25 درصد بودجه شهر را شامل می شود و باید در پروژه ها و آبادانی شهر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر ارزش افزوده بخشی از بودجه شهرها را تأمین می کند

مالیات بر ارزش افزوده بخشی از بودجه شهرها را تأمین می کند