مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-25اقتصادي

106 کیلومتر از خط دوم راه آهن قزوین-زنجان آماده می شود


با تکمیل منابع مصوب در سفر اول رییس جمهور به استان زنجان، 106 کیلومتر از خط دوم راه آهن قزوین - زنجان در تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: با تکمیل منابع مصوب در سفر اول رییس جمهور به استان زنجان، 106 کیلومتر از خط دوم راه آهن قزوین - زنجان در تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید میعاد صالحی درباره پروژه احداث خط دوم راه آهن قزوین - زنجان گفت: هرچند در مرداد ماه سال 1400 و در روزهای پایانی دولت قبل، 106 کیلومتر از این پروژه به صورت ناقص افتتاح شد اما این افتتاح در واقع یک افتتاح نمایشی بوده و با استانداردهای لازم برای بهره برداری فاصله زیادی داشت و به همین خاطر در این سال ها هیچ استفاده ای از این خط ریلی نشد.

وی افزود: در دور اول سفر استانی جناب آقای دکتر رییسی به استان زنجان، مبلغ 800 میلیارد تومان برای تکمیل نهایی 106 کیلومتر از خط دوم راه آهن قزوین زنجان تخصیص پیدا کرد.

در نتیجه با تزریق حدود 400 میلیارد از اعتبار مصوب، اکنون پیشرفت پروژه به بالای 90 درصد رسیده است.

مدیرعامل راه آهن افزود: تکمیل این بخش 106 کیلومتری مستلزم تزریق الباقی اعتبار مصوب سفر رییس جمهور محترم به استان زنجان است و جناب آقای مهندس منصوری معاون اجرایی محترم ریس جمهور در بازدیدی که داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

106 کیلومتر از خط دوم راه آهن قزوین-زنجان آماده می شود

106 کیلومتر از خط دوم راه آهن قزوین-زنجان آماده می شود