مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-18اقتصادي

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات قرقیزستان و آلمان


مدیر آژانس ملی قرقیزستان با هیئت اقتصادی بایرن (آلمان) به ریاست نماینده وزارت اقتصاد، توسعه منطقه ای و انرژی این کشور دیدار و در مورد همکاری دو جانبه در زمینه سرمایه گذاری گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، آمبریل تمیر الیف مدیر آژانس ملی قرقیزستان با هیئت اقتصادی ایالت بایرن آلمان به ریاست آندریاس روچلین نماینده وزارت اقتصاد، توسعه منطقه ای و انرژی این کشور دیدار کرد.

تمیر الیف ضمن معرفی زمینه های همکاری و اولویت های توسعه روابط دوجانبه در زمینه سرمایه گذاری، از علاقه بیشکک برای جذب  سرمایه گذاری های آلمان در ساخت نیروگاه های خورشیدی، نوسازی فرودگاه ها و ساخت آزمایشگاه های مواد غذایی مطابق با استانداردهای کیفیت این کشور خبر داد.

روچلین نیز به نوبه خود، به پتانسیل غنی موجود در قرقیزستان در زمینه انرژی آبی، نیروی بادی، انرژی خورشیدی و امکان ایجاد مشارکت تجاری در بخش ماشین آلات اشاره کرد.

در پایان هیئت تجاری آلمان از آمادگی وزارت اقتصاد، توسعه منطقه ای و انرژی بایرن برای ارائه هرگونه کمک ممکن برای توسعه همکاری های تجاری دو کشور و بهبود زیرساخت های قرقیزستان خبر داد.

پایان پیام/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات قرقیزستان و آلمان

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات قرقیزستان و آلمان