مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 05:252023-07-01اجتماعي

نمرات امتحان نهایی امروز اعلام می شود؟


با توجه به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در خصوص تصحیح 90 درصدی کل پاسخبرگ های شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال جاری، - با توجه به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در خصوص تصحیح 90 درصدی کل پاسخبرگ های شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال جاری، همین روزها باید شاهد اعلام نمرات امتحانات نهایی در سراسر کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امتحانات نهایی خردادماه پایه دوازدهم شاخه نظری امسال از 31 اردیبهشت ماه آغاز و تا 25 خرداد ماه ادامه داشت.

امسال برگه های امتحانی به روش الکترونیکی تصحیح شدند.

در روش تصحیح الکترونیکی، پاسخبرگ ها بدون مشخصات دانش آموزان توسط دو مصحح و به صورت کاملا مستقل تصحیح می شوند و هویت پاسخ دهندگان برای مصححان قابل شناسایی نیست.

پس از ثبت نمرات توسط مصححان اول و دوم اگر اختلاف نتیجه کمتر از یک نمره باشد، سامانه به صورت خودکار میانگین نمرات اعلام شده توسط مصحح اول و دوم را با گرد کردن به نفع شرکت کننده(رو به بالا) به عنوان نمره نهایی ثبت می کند و اگر این اختلاف بیش از یک نمره باشد، سئوالات مورد اختلاف نظر با نمایش نمرات ثبت شده توسط دو مصحح قبلی به مصحح سوم ارجاع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمرات امتحان نهایی امروز اعلام می شود؟

نمرات امتحان نهایی امروز اعلام می شود؟