مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-01اجتماعي

شهرکرد خنک ترین مرکز استان در کشور


شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد با ثبت دمای هفت درجه سانتی گراد در بین مراکز استان ها به عنوان خنک ترین مرکز استان گزارش شد.

- مهران چراغ پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته در گرم ترین ساعات روز مالخلیفه با بیشینه دمای 38 درجه سانتی گراد به عنوان گرم ترین ایستگاه استان به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: در بعدازظهر روز گذشته در گرم ترین ساعات بیشینه دما در شهرکرد به 35 درجه سانتی گراد رسید و پیش بینی می شود طی روزهای آینده دمای هوا نوسانات قابل ملاحظه ای نداشته باشد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای شهرکرد حداقل دمای هفت درجه سانتی گراد به ثبت رسید و بلداجی با حداقل دمای 6 درجه سانتی گراد به عنوان خنک ترین ایستگاه استان ثبت شد.

وی ادامه داد: شهرکرد با ثبت هفت درجه سانتی گراد در بین مراکز استان ها به عنوان خنک ترین مرکز استان گزارش شد.

چراغ پور یادآور شد: آخرین بررسی ها نشان از آن دارد که برای امروز و فردا جوی نسبتاً آرام و پایدار خصوصاً برای ساعات ابتدایی صبح در استان حاکم باشد و در بیشتر ساعات آسمانی صاف را نظاره گر هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ممکن است طی این مدت غبار رقیقی را در برخی نقاط استان داشته باشیم و در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد خنک ترین مرکز استان در کشور

شهرکرد خنک ترین مرکز استان در کشور