مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-27فرهنگي

هنرمندان بلغارستان علاقه خود را به هویت و فرهنگ ایران اعلام کردند


هنرمندان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در شهر تاریخی ولیکوترنوا با استقبال از نمایشگاه صنایع دستی ایرانی اسلامی در این شهر، علاقه مندی خود را به ایران فرهنگی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هنرمندان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در شهر تاریخی ولیکوترنو آ با استقبال از نمایشگاه صنایع دستی ایرانی اسلامی در این شهر، علاقه مندی خود را به ایران فرهنگی و صنایع دستی و آثار فرهنگی کشورمان اعلام کردند.

همزمان با برگزاری مراسم فرهنگی تمدنی نمایش ایران و شاهنامه در شهر باستانی ولیکوترنوا، نمایشگاه صنایع دستی ایران نیز با آثاری همچون قلمزنی، خاتم کاری، سیاه قلم، گلیم و پارچه های سنتی، فیروزه، میناکاری و زیورآلات سنتی ایرانی؛ حاصل دسترنج هنرمندان شهرهای اصفهان، همدان، شیراز در مرکز هنرهای نمایشی شهر ولیکوترنو آ به نمایش درآمد.

این نمایشگاه که به مدت چهار ساعت برگزار شد شاهد استقبال بسیار خوب و کم سابقه مردم بود.

بسیاری از علاقه مندان به هنر ایرانی ضمن بازدید از صنایع دستی زیبا و باشکوه و تاریخی ایران پیشنهاد کردند که این نمایشگاه در فرصت های دیگر در طول سال به صورت مستمر و حداقل یک هفته برگزار شود تا آنها بتوانند با تاریخ و فرهنگ ایران بیشتر آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان بلغارستان علاقه خود را به هویت و فرهنگ ایران اعلام کردند

هنرمندان بلغارستان علاقه خود را به هویت و فرهنگ ایران اعلام کردند