مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-11اجتماعي

سازش 120 زوج متقاضی طلاق در خدابنده


سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: در سال گذشته 120 زوج خدابنده ای پس از اقدام به طلاق و مراجعه به مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی تخصصی خانواده سازش کرده و به زندگی مشترک بازگشتند.

- ایسنا/زنجان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: در سال گذشته 120 زوج خدابنده ای پس از اقدام به طلاق و مراجعه به مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی تخصصی خانواده سازش کرده و به زندگی مشترک بازگشتند.

رحیم گنج خانلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره و خدمات تخصصی خانواده در خدابنده، عنوان کرد: در این مراکز 3 تا 5 جلسه مشاوره و آموزش به زوجین ارائه می شود تا بتوانند با کمک مداخلات روانشناختی زمینه سازش زوجین را فراهم کنند و در صورت سازش نکردن و وقوع طلاق این مشاوران به کاهش آسیب های ناشی از طلاق کمک می کنند.

وی با تاکید بر اهمیت مشاوره برای پیشگیری از بروز مشکلات و مسائل احتمالی، یادآور شد: ارائه یاری برگ مشاوره برای متقاضیان نیازمند، از جمله خدمات بهزیستی برای تسهیل استفاده از خدمات مشاوره در سطح عموم جامعه به ویژه متقاضیان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است.

گنج خانلو به انصراف زوجین متقاضی طلاق بعد از ثبت نام در سامانه تصمیم اشاره کرد وافزود: کسانی که وارد سامانه تصمیم می شوند اغلب نسبت به جدایی اصرار دارند اما با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 120 زوج متقاضی طلاق در خدابنده

سازش 120 زوج متقاضی طلاق در خدابنده