مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-24ورزشي

شکستی دیگر برای ایران در لیگ ملت های والیبال


تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت های 2023، عصر امروز (شنبه) در هلند به مصاف تیم میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

- تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت های 2023، عصر امروز (شنبه) در هلند به مصاف تیم میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

تیم ملی ایران در هشتمین دیدار از فصل 2023 لیگ ملت های والیبال به مصاف هلند رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت های 2023، عصر امروز (شنبه) در هلند به مصاف تیم میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

   سید محمد موسوی، محمد ولی زاده، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پور (لیبرو)، انتخاب های نخست بهروز عطایی برای شروع بازی با هلند بودند.

تیم ایران پس از شکست 3 بر صفر روز گذشته مقابل آمریکا، امروز باید مقابل هلندی قرار می گرفت که از میزبانی خود به دنبال پیروزی و 3 امتیاز تیم خسته و بی روحیه ایران بود.

شاگردان عطایی اما چهره متفاوتی از این را به نمایش گذاشتند.

بازیکنان ایران با سرویس و دفاع روی تور موثر از همان ابتدا، اختلاف امتیاز معنی داری با حریف اروپایی ایجاد کردند و در نهایت 25 بر 16 برنده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستی دیگر برای ایران در لیگ ملت های والیبال

شکستی دیگر برای ایران در لیگ ملت های والیبال