مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 21:102023-07-12اقتصادي

ایوان با 56 روستای دارای گاز شهرستان سبز ایلام است


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از 67 روستای شهرستان ایوان 56 روستای آن از نعمت گاز برخوردارند و ایوان یکی از مناطق سبز استان از لحاظ سرانه گازرسانی است.

- محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شهرستان ایوان دارای 2 شهر و 67 روستا است که تاکنون تمامی مناطق شهری و 56 روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار و 10 روستای باقیمانده شهرستان فاقد توجیه گازرسانی هستند.

وی بیان کرد: ایوان یکی از مناطق سبز استان از لحاظ سرانه گازرسانی بوده که 10 روستا این شهرستان بدلیل شرایط خاص از جمله صعب العبوری، نبود سکنه، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و موارد دیگر از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی شناخته شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص روستای روان هم توضیح داد: روستای روان از توابع این شهرستان در برنامه گازرسانی امسال قرار گرفته که به خاطر صرفه جویی در هزینه و کوتاه بودن مسیر، از طریق شهرستان گیلان غرب گازرسانی به این روستا تا پایان سال جاری انجام می شود.

کشاورز ادامه داد: در مجموع 10 هزار و 800 عملک در مناطق شهری و روستایی ایوان نصب و راه اندازی شده که از این تعداد 6 هزار و 500 عدد در مناطق شهری و چهار هزار و 300 مورد در مناطق روستایی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوان با 56 روستای دارای گاز شهرستان سبز ایلام است

ایوان با 56 روستای دارای گاز شهرستان سبز ایلام است