مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-26سياسي

نصب یادمان شهید کهگیلویه و بویراحمدی در دشت وزینه آذربایجان غربی


یادمان شهید جاودانیان که زمستان سال گذشته در منطقه شمالغرب براثر سرما به درجه رفیع شهادت نائل شد در محل شهادت این شهید والامقام نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، به همت مجموعه تیپ 48 فتح یادمان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد شهید داوود جاودانیان در منطقه مرزی در استان آذربایجان غربی نصب شد.

رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در تیپ 48 فتح در مراسم نصب این یادمان با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران گفت: کسانی که در راه خدا کشته شدند را مرده نپندارید بلکه زنده هستند و نزد پروردگار روزی می گیرند.

  حجت الاسلام سید الله بخش موسوی افزود: شهدا مایه آبروی مملکت هستند، آنها جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از اسلام و مسلمین هدیه کردند.

وی با اشاره به فرموده رهبری که یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا قهرمانان واقعی مملکت اسلامی هستند.

  این مسئول بیان کرد: شهدای ما، تنها محدود به شهیدان هشت سال دفاع مقدس نیست، بلکه هر روز و هر شب، مردان و زنانی آزاده در راه دفاع از امنیت ایران اسلامی جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 48فتح، بیان کرد: یکی از این شهیدان، شهید داوود جاودانیان است که زمستان سال گذشته در منطقه شمالغرب محدوده سردشت و میرآباد در زمان تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب یادمان شهید کهگیلویه و بویراحمدی در دشت وزینه آذربایجان غربی

نصب یادمان شهید کهگیلویه و بویراحمدی در دشت وزینه آذربایجان غربی