مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:562023-06-25حوادث

دستگیری سارقان منازل 4 استان کشور در اصفهان


سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه ها نهایتاً ردپای باندی 4 نفره را در این سرقت ها به دست آوردند.

علینقیان پور گفت: با شناسایی هویت اصلی متهمان مشخص شد این افراد جزو مجرمان در حرکت بوده و در استان های البرز، تهران و قم نیز اقدام به سرقت منزل کرده و تحت تعقیب پلیس آگاهی این استان ها قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهر کاشان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مرجع قضایی به شهرستان کاشان رفته و در یک عملیات ضربتی مخفیگاه متهمان را به محاصره خود در آورده و هر 4 متهم را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند، دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان منازل 4 استان کشور در اصفهان

دستگیری سارقان منازل 4 استان کشور در اصفهان