مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-08سياسي

آزمون سراسری سال 1402 در سلامت کامل برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس با اینکه خوشبختانه آزمون نوبت اول و نوبت دوم آزمون سراسری در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، - رییس سازمان سنجش گفت: با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی، انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی آزمون به شکل مطلوبی برگزار و زمینه اجرای عدالت آموزشی و شایسته گزینی فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس با اینکه خوشبختانه آزمون نوبت اول و نوبت دوم آزمون سراسری در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی، انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی آزمون به شکل مطلوبی برگزار و زمینه اجرای عدالت آموزشی و شایسته گزینی فراهم شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد اقدامات انجام شده در مورد سلامت آزمون سراسری، گفت: در روز های اخیر و همزمان با برگزاری آزمون سراسری تعدادی از سرشبکه های کلاهبرداری و شیادی در استان های مختلف دستگیر شدند و البته بر اساس بررسی ها و اعلام مراجع ذیربط میزان فعالیت این شبکه ها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره ادعای انتشار برخی صفحات آزمون سراسری در فضای مجازی، گفت: هیچ سؤالی قبل از شروع آزمون سراسری منتشر نشد و در آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و گروه علوم تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سراسری سال 1402 در سلامت کامل برگزار شد

آزمون سراسری سال 1402 در سلامت کامل برگزار شد