مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-30سياسي

شهید صدوقی پیشقراول مبارزات علیه طاغوت بود


امام جمعه مهریز با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله صدوقی، شهید محراب استان یزد که به دست منافقان کوردل به شهادت رسید، گفت: شهید صدوقی پیشقراول مبارزات مردم علیه طاغوت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با اشاره به اتفاقاتی که در فضای مجازی رقم می خورد، اظهار داشت: در فضای مجازی گاهی بی عدالتی به چشم می خورد زیرا برخی افراد با انتشار پیام ها یا تصاویری باعث بی عدالتی می شوند که این موضوع مدنظر قوه قضایه قرار گرفته است.

محی الدینی ادامه داد: بعضی افراد حتی سواد اولیه رسانه هم ندارند با این حال اقدام به نشر متن هایی در گروه ها می کنند که حتی از پشت پرده آن خبر ندارند و در متون آنها به دروغ، تهمت و فحاشی وجود دارد.

امام جمعه مهریز بیان کرد: این بی انصافی ها قدمت دارد و در گذشته نیز این بی انصافی ها در مورد امام حسین (ع) نیز انجام شد و فجایع عاشورا را رقم زد.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله صدوقی عنوان کرد: این شهید بزرگوار در مبارزه با ستمگران و طاغوتیان لحظه ای ساکت نبود و در صف مبارزه علیه طاغوت همواره جلوتر از همه مردم قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید صدوقی پیشقراول مبارزات علیه طاغوت بود

شهید صدوقی پیشقراول مبارزات علیه طاغوت بود