مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-30سياسي

استفاده از الگوهای موفق برای مردمی سازی حکمرانی ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به اینکه الگوهای موفق برای مردمی سازی حکمرانی در کشور وجود دارد، لزوم استفاده از آنها را متذکر شد.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به اینکه الگوهای موفق برای مردمی سازی حکمرانی در کشور وجود دارد، لزوم استفاده از آنها را متذکر شد.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه مردمی سازی که با حضور معاون رییس جمهور در امور مجلس برگزار شد، گفت: انسجام اجتماعی و حرکت های مردمی لازمه تحقق تمدن سازی اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از استانداری فارس، قزل سفلی گفت: حلقه های میانی در بسترسازی این مسیر نقش عمده ای می توانند ایفا کنند و در گام دوم انقلاب باید در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بعنوان حلقه وصل بین مردم و حاکمیت بستر مردمی سازی حکمرانی را به وجود بیاورند.

او ضمن بیان اینکه الگوهای موفق زیادی در زمینه مردمی سازی وجود دارد، ادامه داد: بطور مثال در حوزه اقتصادی، صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا، الگوی موفق مردمی سازی هستند به گونه ای که در روستاهای هدف استان مردم این صندوق های قرض الحسنه را مدیریت می کنند.

قزل سفلی گفت: مردم برای مشاغل خرد خانگی و برای بهبود معیشت خود، در بسیاری از روستاها این مسیر را در پیش گرفتند و با کمک و تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از الگوهای موفق برای مردمی سازی حکمرانی ضروری است

استفاده از الگوهای موفق برای مردمی سازی حکمرانی ضروری است