مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-08فرهنگي

فضای شهری متناسب با هفته عفاف و حجاب فرهنگی شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه هویت فرهنگی شهر از دریچه خدمات مدیریت شهری نمود عینی دارد، گفت: فضای شهری باید متناسب با هفته عفاف و حجاب نمود فرهنگی داشته باشد.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب از هفدهم تیرماه اظهار کرد: تبلیغات شهری باید با جریان فرهنگی این ایام متناسب باشد و شهرداری ها در سراسر نقاط استان البرز و شهرستان ها از طریق بیلبوردها و تلویزیون های شهری به موضوع محوری و حائز اهمیت هفته عفاف و حجاب بپردازند.

وی از شهرداری ها خواست تا متناسب با هفته عفاف و حجاب، فضای تبلیغات محیط شهری فرهنگی شود و در این رابطه گفت: طرح ساخت دیوارنگاره هایی با محوریت عفاف و حجاب نمودی عینی از عملکرد فرهنگی شهرداری ها و دغدغه مندی شأن در پرداختن به موضوع عفاف و حجاب به شمار می رود.

وی تصریح کرد: هویت فرهنگی هر شهر در نگاه اول از دریچه خدمات شهرداری ها نمود و جلوه عینی دارد، بنابراین باید سکان داران فرهنگی در این نهاد به واسطه دسترسی به مراکز عمومی شهر در این زمینه دغدغه مند بوده و توجه به این مسئله محوری در کشور را در سطح شهرها نیز به عینه شاهد باشیم.

جابری انصاری گفت: از هفدهم لغایت 24 تیرماه با عنوان پای خانواده ایستاده ایم ، باید برنامه های هفته عفاف و حجاب در نقاط مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای شهری متناسب با هفته عفاف و حجاب فرهنگی شود

فضای شهری متناسب با هفته عفاف و حجاب فرهنگی شود