مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-25سياسي

برنامه های هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اعلام شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه های تدارک دیده شده برای هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان را اعلام کرد.

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه های تدارک دیده شده برای هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان را اعلام کرد.

حسین انجم شعاع امروز چهارم تیرماه در نشست خبری با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از 6 تا 12 تیرماه اظهار کرد: نقش اصلی پیروزی انقلاب به عهده کسانی بود که حاضر به خون دادن و هزینه کردن برای انقلاب بودند.

وی افزود: شخصیت های موثر انقلاب و تئوریسین ها در به صحنه آوردن مردم نقش داشتند اما منافقین دست به ترور آنان زدند و جمهوری اسلامی 17 هزار نفر شهید ترور دارد.

انجم شعاع با بیان اینکه این شهدا از شخصیت های مهم نظام بودند که می توانستند در تداوم انقلاب نقش داشته باشند تا مردم کوچه و بازار، تصریح کرد: هدف ترورها و جنگ مسلحانه علیه نظام، سرنگون کردن انقلاب بود و گروه های معاند و منافق از خارج حمایت می شدند زیرا با هویت اسلامی انقلاب مخالف بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان د ادامه گفت: شهید بهشتی از نظر فکر و اندیشه و مدیریت و تدبیر، نقش زیادی در انقلاب داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اعلام شد

برنامه های هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اعلام شد