مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-07سياسي

رسیدگی به محرومان، محور طرح های خادمان امام رضا(ع) در بزرگداشت عید غدیر


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تشریح اقدامات و طرح های ابتکاری این آستان در ایام عید سعید غدیر گفت: محوریت این برنامه متناسب با سیره امیرالمومنین علیه السلام بوده و توجه به محرومان را در اولویت قرار داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی رسیدگی به محرومان را یکی از ویژگی های بارز امام علی علیه السلام و الگویی شاخص برای همگان برشمرد و گفت: به همین دلیل تولیت معزز آستان قدس رضوی و خادمان این بارگاه ملکوتی نیز یکی از برنامه های محوری خود در ایام عید غدیر را رسیدگی به محرومان در راستای پیروی از سیره مولای متقیان تعیین کردند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به اقدامات ابتکاری آستان قدس رضوی به مناسبت عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مکرر تولیت آستان قدس رضوی این است که این عید اکبر را با نشاط هر چه بیشتر برگزار کنیم، امسال همزمان با این عید بزرگ چندین اقدام ابتکاری در مجموعه آستان قدس رضوی طراحی شد که به تقویت نشاط عمومی و همدلی در جامعه کمک کند.

رحمتی اطعام یک میلیون و 200 هزار نفر در سراسر کشور را یکی از مهم ترین این اقدامات ذکر کرد و افزود: این اقدام با مشارکت کانون های خدمت و خیران، در روز عید غدیر خم انجام شد و با استعانت به مولای متقیان، جمع کثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به محرومان، محور طرح های خادمان امام رضا(ع) در بزرگداشت عید غدیر

رسیدگی به محرومان، محور طرح های خادمان امام رضا(ع) در بزرگداشت عید غدیر