مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-24بين الملل

پارلمان آلمان قانون مهاجرت جدید را تصویب کرد


اداره آمار فدرال آلمان چندی پیش گزارش داد: حدود یک میلیون و 100 مهاجر اوکراینی در سال 2022 وارد آلمان شدند که از موج مهاجرت گسترده از خاورمیانه در حدود سال 2015 از خاورمیانه، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از رویترز، پارلمان آلمان روز جمعه قانون مهاجرتی جدیدی را تصویب کرد که جذب کارگران ماهر به این کشور را تسهیل می کند.

  این قانون که توسط حزب چپ میانه حاکم، SPD، حزب لیبرال FDP و حزب سبزها حمایت می شد، 388 رای موافق به دست آورد؛ در حالی که 234 نماینده مجلس آلمان بدان رای مخالف و 31 قانونگذار رای ممتنع دادند.

 بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، این کشور اروپای غربی از کمبود بی سابقه نیروی کار رنج می برد و اقتصادش تحت تاثیر این امر قرار گرفته است.

 در عین حال، یک تشکل پارلمانی محافظه کار متشکل از حزب مخالف CDU و حزب CSU از باواریا به این قانون رای منفی دادند و استدلال کردند که این قانون ورود کارگران غیرماهر را نیز تسهیل می کند.

 اداره آمار فدرال آلمان چندی پیش گزارش داد: حدود یک میلیون و 100 مهاجر اوکراینی در سال 2022 وارد آلمان شدند که از موج مهاجرت گسترده از خاورمیانه در حدود سال 2015 از خاورمیانه، بیشتر است.

 دو سوم از مهاجران اوکراینی در سه ماه نخست حمله روسیه به کی یف بین مارس و مه سال گذشته میلادی (اسفند1400 تا اردیبهشت 1401) وارد آلمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان آلمان قانون مهاجرت جدید را تصویب کرد

پارلمان آلمان قانون مهاجرت جدید را تصویب کرد