مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12اجتماعي

اراضی عباس آباد مرمت شد


اقدامات عمرانی در اراضی عباس آباد طی یک ماه اخیر در راستای رفاه حال شهروندان و گردشگران در قالب بازپیرایه و مرمت ابنیه انجام شد.

- اقدامات عمرانی در اراضی عباس آباد طی یک ماه اخیر در راستای رفاه حال شهروندان و گردشگران در قالب بازپیرایه و مرمت ابنیه انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به وضعیت نامناسب زمین بازی بوستان نوروز و خطرات ناشی از عدم انطباق و بلاتکلیفی 5 ساله محل مذکور، اقدامات لازم جهت بهسازی و بازسازی این زمین بازی با کفپوش گرانولی انجام شد؛ قابلیت جذب ضربه و انعطاف پذیری مناسب از خصوصیات متریال اجرا شده است تا محیط امنی برای بازی کودکان فراهم کند.

رفع نقص، سرویس و راه اندازی سیستم های سرمایشی ساختمان های سطح اراضی، تعمیر پروانه کولینگ تاور، سرویس و راه اندازی چیلر موتورخانه ساختمان کوشک، تعمیر و سربندی پمپ سیرکوله سرمایش موتورخانه و استارت چیلر شماره 2 ساختمان پدیدار، تعمیر، رفع خطر و نصب دریچه فلزی محوطه پیرامونی باغ کتاب، نصب جدول سنگی و بتنی معابر کتابخانه ملی و پیاده راه بوستان طالقانی، ترمیم واش بتن و سنگفرش پیاده راه خیابان سرو، تعمیر و رفع نواقص وودپلاست پل طبیعت، تعمیر وودپلاست پل شهید مقیمی، تعمیر آلاچیق های بوستان نوروز و طالقانی و تعمیر نرده و مسیرهای چوبی بوستان طالقانی از جمله اقدامات انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی عباس آباد مرمت شد

اراضی عباس آباد مرمت شد