مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-13سياسي

پیروزی 2006، الهام بخش فلسطین و مُهر ابطال طرح خاورمیانه جدید بود


«جبهه عمل اسلامی» لبنان در هفدهمین سالگرد جنگ 33 روزه، با تمجید از مقاومت لبنان و سلحشوری اخیر فلسطینیان در کرانه باختری، شکست پروژه شوم «خاورمیانه جدید» دشمنان را بار دیگر یادآوری کرد.

- جبهه عمل اسلامی لبنان در هفدهمین سالگرد جنگ 33 روزه، با تمجید از مقاومت لبنان و سلحشوری اخیر فلسطینیان در کرانه باختری، شکست پروژه شوم خاورمیانه جدید دشمنان را بار دیگر یادآوری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جبهه عمل اسلامی لبنان به مناسبت هفدهمین سالگرد جنگ 33 روزه در سال 2006 با صدور بیانیه ای با تبریک سالروز پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به همه طوایف و جریان های سیاسی اعلام کرد که دشمن به دنبال تحقق پروژه خاورمیانه جدید بود که با سلحشوری رزمندگان جنبش حزب الله لبنان مانع از تحقق آن شد.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی در سال 2006 به دنبال نابودی زیرساخت های اساسی لبنان و ریشه کن کردن هسته مقاومت مردمی و سپس فلج کردن همه نهادها و گلوگاه های سیاسی با هدف تحقق پروژه خاورمیانه جدید بود که ایستادگی و دلاوری مقاومت حزب الله لبنان و حمایت مردم مانع از تحقق این پروژه شوم دشمن شد.

این بیانیه می افزاید: رژیم صهیونیستی با تجاوز نظامی به لبنان در سال 2006 پس از فلسطین خنجر دومی بر قلب امت اسلامی و عربی فرود آورد تا این امت را در مشکلات و درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی 2006، الهام بخش فلسطین و مُهر ابطال طرح خاورمیانه جدید بود

پیروزی 2006، الهام بخش فلسطین و مُهر ابطال طرح خاورمیانه جدید بود