مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-05فرهنگي

ماجرای تکذیب و تایید اخراج نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران


در حالی که روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی طی روزهای گذشته خبر حضور بیش از 83 هنرمند در آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران را به رسانه ها ارسال کرد، - در حالی که روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی طی روزهای گذشته خبر حضور بیش از 83 هنرمند در آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران را به رسانه ها ارسال کرد، خبرهایی مبنی بر اخراج 40 نوازنده باسابقه در این ارکستر منتشر شده است.

در شرایطی که خبر حضور بیش از 80 نوازنده در آزمون ارکستر سمفونیک تهران اعلام شده بود، برخی خبرهای جدید و البته گفته های تعدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران با ایسنا، حاکی از قطع همکاری این ارکستر با 40 نفر از اعضای پیشین است که البته مدیرعامل بنیاد رودکی، طی گفت وگویی با ایسنا این خبر را نادرست می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در حالی که روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی طی روزهای گذشته خبر حضور بیش از 83 هنرمند در آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران را به رسانه ها ارسال کرد، خبرهایی مبنی بر قطع همکاری این مجموعه با 40 نوازنده باسابقه در این ارکستر منتشر شده است.

به نظر می رسد که این اتفاق در حالی رخ داده است که این تعداد از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در اعتراض به این آزمون حاضر به شرکت در آن نشده اند؛ چراکه به  تصمیمات هیات ژوری در زمینه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تکذیب و تایید اخراج نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران

ماجرای تکذیب و تایید اخراج نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران