مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:222023-07-12سياسي

حجت الاسلام قنبریان: تذکر لسانی صحیح 80 درصد منکرات را رفع می کند


حجت الاسلام قنبریان با اشاره به اینکه مؤمنان ولایت عرضی نسبت به هم دارند، گفت: توجه به این ولایت، موجب راه اندازی مجدد دستگاه امر به معروف لسانی است که امروز مختل شده است و می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، پنجمین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت در مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 حجت الاسلام محسن قنبریان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار کرد: مسئله مهم عفاف و حجاب در جامعه نیازمند مفاهمه اساسی است.

راه حل های مقابله با بی حجابی نباید غرب گرایانه باشد وی با اشاره به راه حل های انقلاب اسلامی در موضوع عفاف و حجاب، مطرح کرد: این راه حل ها باید به دور از تفکرات طالبانی و یا غرب گرایانه باشد بلکه دقیقاً باید بر مبنای انقلاب اسلامی باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه واضح است که انقلاب اسلامی الزام حجاب را می پذیرد، عنوان کرد: همچنین این موضوع باید پیوست قضایی داشته باشد.

همچنین اعتقاد نداریم که تنها راه موجود برخورد قضایی است بلکه اعتقاد داریم انقلاب اسلامی هنرهای بیش تری دارد.

امر به معروف لسانی راه بیفتد قنبریان با اشاره به اینکه مومنان ولایت عرضی نسبت به دیگران دارند، خاطرنشان کرد: توجه به این ولایت، موجب راه اندازی مجدد دستگاه امر به معرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام قنبریان: تذکر لسانی صحیح 80 درصد منکرات را رفع می کند

حجت الاسلام قنبریان: تذکر لسانی صحیح 80 درصد منکرات را رفع می کند