مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-28اجتماعي

ماجرای «مار غول پیکر» در شفت چیست؟


مردم احمدسرگوراب از مشاهده مار غول پیکیری در منطقه خبر داده و از جولان آن ابراز نگرانی کردند اما محیط زیست اعلام کرد که چنین موضوعی صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، عده ای از روستاییان و کشاورزان منطقه احمدسرگوراب در شهرستان شفت از مشاهده مار غول پیکری در حاشیه رودخانه منطقه خبر دادند و از وجود آن ابراز نگرانی کرده اند.

به گفته منابع محلی، این مار غول پیکر برای نخستین بار در منطقه مشاهده شده و نمونه آن را تاکنون ندیده اند.

تعداد دیگری از روستاییان و کشاورزان حاشیه رودخانه (سونگ) احمدسرگوراب همچنین از ناپدید شدن تعداد معدودی از ماکیان و حتی سگ های خانگی خود شده و خواهان ورود جدی محیط بانان محیط زیست در این رابطه شده اند.

یاسر ریاضی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت پیرامون نگرانی مردم منطقه به خبرنگار فارس گفت: در پی گزارش های واصله، مأمورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت با اعزام به محل و پس از بررسی میدانی با توجه به شایعات و توضیحات ساکنین شهر احمدسرگوراب، هیچ گونه حیوانی را در محل مشاهده نکرده اند.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان و گرم شدن هوا، خزندگان از محل اختفای خود خارج می شوند، افزود: در چنین حالتی مردم با دیدن خزندگان دچار رعب و وحشت می شوند که با حفظ آرامش و خونسردی خود می توانند موضوع رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «مار غول پیکر» در شفت چیست؟

ماجرای «مار غول پیکر» در شفت چیست؟