مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-11سياسي

رفع تصرف 157 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان


رییس کل دادگستری استان کردستان از تمامی ادارات اجرایی متولی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی خواست تا با جدیت هرچه تمامتر و تا پایان سال جاری بر سنددار شدن اراضی کشاورزی استان اهتمام داشته باشند.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان از تمامی ادارات اجرایی متولی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی خواست تا با جدیت هرچه تمامتر و تا پایان سال جاری بر سنددار شدن اراضی کشاورزی استان اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امروز سه شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان اظهار کرد: حدود 50 تا 55 درصد دعاوی حقوقی ناشی از اختلافات مربوط به اسناد عادی است و می طلبد تا روند رو به رشد تثبیت اراضی کشاورزی و اوقافی در استان در سال جاری نیز با جدیت دنبال شود.

وی، مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال را لازم الاجرا دانست و تاکید کرد: زمین خواری به معنای تغییرکاربری غیرمجاز اراضی ملی و کشاورزی است و با اجرای کامل طرح کاداستر در استان از این موضوع جلوگیری می شود.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان از تثبیت 10 هزار و 372 هکتار از اراضی کشاورزی استان در 3 ماهه سال جاری خبر داد و افزود: همچنین در این مدت در حوزه اراضی وقفی استان برای 458 رقبه به مساحت 12 هزار و 326 هکتار سند مالکیت صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 157 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان

رفع تصرف 157 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان