مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-05اقتصادي

توصیه جدید ستاد مبارزه با قاچاق درباره خرید آیفون 14


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می گوید گوشی شماره 14 آمریکایی ( آیفون14) در ایران سرویس دریافت نمی کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.

- سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می گوید گوشی شماره 14 آمریکایی ( آیفون14) در ایران سرویس دریافت نمی کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا دهقانی نیا اظهار کرد: بر خلاف برخی شایعات و گمانه زنی ها، امکان دریافت خدمات و سرویس برای آیفون 14 در ایران وجود ندارد و حتی اگر این گوشی بعد از خریداری تا یک ماه سرویس بگیرد نیز پس از آن سامانه های اف ام اس آن را شناسایی می کنند و در نهایت خدماتی به آن ارائه نخواهد شد.

او که در یک برنامه تلوزیونی صحبت می کرد، تاکید کرد: با توجه شرایط قانونی و امکان شناسایی این مدل گوشی، خریداران احتمالی آن قطعا متضرر خواهند شد، از این رو تاکید ما این است که مردم نسبت به خرید این گوشی اقدام نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام نهادهای تصمیم گیر، آیفون 14 در ایران رجیستر نمی شود و به این ترتیب امکان استفاده از آن وجود ندارد.

همین موضوع در هفته های گذشته باعث شده، برخی این ادعا را مطرح کنند که امکان دور زدن این محدودیت و فعال کردن آیفون 14 در ایران را دارند، موضوعی که فعالان این حوزه آن را تکذیب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جدید ستاد مبارزه با قاچاق درباره خرید آیفون 14

توصیه جدید ستاد مبارزه با قاچاق درباره خرید آیفون 14