مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-17سياسي

در دولت سیزدهم 1.4 میلیون نفر به مددجویان بهزیستی اضافه شد


از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، 1.

4 میلیون نفر تخت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدصولت مرتضوی، در مراسم سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی و تجلیل از خانواده های فرزندپذیر، افزود: در طول دو سال عمر دولت سیزدهم، بالغ بر 400 هزار خانواده و در حدود یک میلیون و 400 هزار نفر تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی قرار گرفتند.

وی گفت: در این بازه زمانی بالغ بر 35 هزار واحد مسکونی از محل منابع عمومی و با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و … احداث و به مددجویان واگذار شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اصلاح آیین نامه قانون حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، اظهار داشت: با تصمیم به موقع دولت و اصلاح قانون، تراکم کودکان در مراکز دولتی و خصوصی کاهش یافته و جمعیت 350 نفری در مراکز نگهداری به 40 نفر تقلیل یافته است که این افراد هم کسانی هستند که تحت مراقبت های شدید پزشکی قرار دارند و امکان خروج از این مراکز را ندارند.

مرتضوی با تقدیر صمیمانه از خانواده های فرزندپذیر، گفت: معلولیت های ژنتیکی با توجه به پیشگیری ها و غربالگری ها کاهش یافته است اما بروز حوادث جاده ای همچنان موجب افزایش آمار افراد دارای معلولیت می شود که امیدواریم این نوع از معلولیت هم کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دولت سیزدهم 1.4 میلیون نفر به مددجویان بهزیستی اضافه شد

در دولت سیزدهم 1.4 میلیون نفر به مددجویان بهزیستی اضافه شد