مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-25سياسي

کارنامه دولت در بسیاری بخش ها درخشان بوده است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به شرایط دشوار آغاز به کار دولت سیزدهم در ابعاد اجتماعی، بهداشتی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی، - ایسنا/فارس سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به شرایط دشوار آغاز به کار دولت سیزدهم در ابعاد اجتماعی، بهداشتی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی، کارنامه دو ساله این دولت را در بسیاری از بخش ها درخشان دانست و در عین حال تاکید کرد که در برخی بخش ها نیازمند تقویت و بهبود عملکردها است.

اسماعیل قزل سفلی یکشنبه 4 تیرماه در شورای اداری شهرستان جهرم بیان کرد: حدود 24 ماه از عمر دولت سیزدهم گذشت و این دولت در حال حاضر کارنامه قابل ارزیابی برای ارایه دارد و بخش هایی از این کارنامه درخشان است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه می دانیم دولت در چه شرایطی کار خود را آغاز کرد متوجه درخشش دولت در برخی جاها می شویم اما دولت در جاهایی نتوانسته آن طور که باید عمل کند و باید تلاش بیشتری برای بهتر شدن وضعیت در بخش هایی که عملکرد ضعیف بوده انجام شود.

قزل سفلی با بیان اینکه آغاز کار دولت سیزدهم در مرداد 1400، با چند چالش همزمان بود، گفت: کرونا، مشکلات مالی و اقتصادی، کسری بودجه 450 هزار میلیاردی، کمبود 70 درصدی ذخایر کالاهای اساسی، چالش های برجام و سیاست های خارجی، مخدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه دولت در بسیاری بخش ها درخشان بوده است

کارنامه دولت در بسیاری بخش ها درخشان بوده است