مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-28بين الملل

بیانیه گرامیداشت یاد شهدای بمباران شیمیایی سردشت


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای فرا رسیدن هفتم تیرماه سالروز حمله شیمیایی رژیم بعثی صدام به سردشت را فرصتی مناسب برای یادآوری سکوت و همدستی قدرت های بزرگ مدعی حقوق بشر و جامعه به اصطلاح جهانی برابر جسارت وقیحانه رژیم بعثی صدام در .

- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای فرا رسیدن هفتم تیرماه سالروز حمله شیمیایی رژیم بعثی صدام به سردشت را فرصتی مناسب برای یادآوری سکوت و همدستی قدرت های بزرگ مدعی حقوق بشر و جامعه به اصطلاح جهانی برابر جسارت وقیحانه رژیم بعثی صدام در ارتکاب این جنایت هولناک و فراموش ناشدنی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است:با گذشت 36 سال از جنایت رژیم بعثی صهیونیستی صدام در بمباران شیمیایی شهر سردشت در هفتم تیرماه سال 1366، سکوت و همدستی قدرت های جهانی آنروز که خود را جامعه بین الملل می خواندند و بیشترین نقش را در حمایت از صدام و جسارت آن ظالم در ارتکاب این جنایت داشتند، همچنان محکوم ملت ایران و سایر ملل و جوامع آزاده حق طلب و استکبار ستیز است.

این بیانیه می افزاید: در طول سه دهه اخیر، تلاش های بین المللی برای تسکین آلام جسمی و روحی جانبازان معزز شیمیایی با موانعی از جمله فقدان اراده سیاسی لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گرامیداشت یاد شهدای بمباران شیمیایی سردشت

بیانیه گرامیداشت یاد شهدای بمباران شیمیایی سردشت