مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 22:162023-06-25ورزشي

افشاریان مقیم همیشگی تهران یا رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد، استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فوتبال ظرفیت ها و استعدادهای ناب و بالقوه ای دارد که در ده های اخیر به صورت جسته و گریخته این استعدادها در سطوح ملی و بین المللی درخشیدند و مایه فخر و مباهات این استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

استانی که در برهه ای از دهه گذشته به خوبی خود را به فوتبال ایران تحمیل کرد تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج توانستند در فوتبال ایران بدرخشند و نام کهگیلویه و  بویراحمد را برای سال ها در فوتبال ایران زنده و جاوید نگه دارند.

خوب به یاد داریم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج تا چه اندازه توانست غرور جوانان کهگیلویه و بویراحمدی را برانگیزد و با استفاده از توان بومی و همچنین برخی بازیکنان غیر بومی توانست بسیاری از تیم های بزرگ فوتبال ایران را چه در یاسوج و چه در شهرهای دیگر زمینگیر کند و حتی تا دروازه های لیگ برتر فوتبال ایران هم پیش رفت.

اما بعد از آن بود که شاهد افول فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بودیم و هر سال این فوتبال بیش از سال گذشته رو به افول و خاموشی گراید.

با انتخاب خداداد افشاریان به درجه داور بین المللی پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان رییس هیئت فوتبال همه منتظر بودند تا ببینند چگونه می تواند این کشتی را به سر منزل مقصود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاریان مقیم همیشگی تهران یا رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؟!

افشاریان مقیم همیشگی تهران یا رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؟!