مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-08بين الملل

پیشروی ارتش سودان به سمت ساختمان رادیو و تلویزیون/ هشدار درباره وخامت اوضاع انسانی


همزمان با ادامه درگیری های خشونت آمیز و مسلحانه در سودان، معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل در سخنانی نسبت به وخامت اوضاع انسانی در این کشور درپی ادامه این درگیری ها هشدار داد.

- همزمان با ادامه درگیری های خشونت آمیز و مسلحانه در سودان، معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل در سخنانی نسبت به وخامت اوضاع انسانی در این کشور درپی ادامه این درگیری ها هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، نبیل عبدالله، سخنگوی ارتش سودان اعلام کرد: نیروهای مسلح به عملیات خود علیه شورشیان (نیروهای واکنش سریع) در شهرهای خارطوم، خارطوم بحری (شمالی) و ام درمان ادامه می دهند.

وی گفت که این عملیات علیه نیروهای واکنش سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی طبق برنامه درحال پیشروی است.

یک منبع وابسته به ارتش سودان نیز در این باره گفت که نیروهای ارتش همچنان درحال پیشروی به سمت ساختمان رسمی رادیو و تلویزیون در منطقه مرکزی ام درمان در نزدیکی خیابان نیل ، هستند.

همزمان با ادامه درگیری ها، مارتین گریفیث، معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که اوضاع انسانی سودان شاهد روند بهبودی نیست.

وی گفت که اوضاع دارفور غربی به شدت خطرناک و وخیم است و سازمان ملل برای انتقال کمک های بشردوستانه به این منطقه با مشکلاتی موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی ارتش سودان به سمت ساختمان رادیو و تلویزیون/ هشدار درباره وخامت اوضاع انسانی

پیشروی ارتش سودان به سمت ساختمان رادیو و تلویزیون/ هشدار درباره وخامت اوضاع انسانی